Το δεύτερο Ελληνογερμανικό Φόρουμ Τροφίμων που διοργάνωσε το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο στο Λιτόχωρο Πιερίας από τις 20 μέχρι τις 22 Μαΐου, απέδειξε, για μία ακόμη φορά, ότι το ενδιαφέρον μεγάλων γερμανικών εταιρειών για καλής ποιότητας ελληνικά προϊόντα είναι μεγάλο.
Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι πραγματοποιήθηκαν 121 συναντήσεις μεταξύ 35 ελληνικών και 10 γερμανικών επιχειρήσεων, καθώς και σημαντικές συμφωνίες για την εξαγωγή ελληνικών αγροτικών προϊόντων στη γερμανική αγορά.
«Σημαντικές γερμανικές εταιρείες που συμμετείχαν στο συνέδριο τόνισαν το ενδιαφέρον τους για την ενδιαφέρονται για την ελληνική αγορά. Ωστόσο, δεν θα πρέπει να ξεχνούμε ότι ο Γερμανός καταναλωτής είναι πολύ απαιτητικός. Τα προϊόντα πρέπει να είναι πιστοποιημένα, υψηλής ποιότητας και να ακολουθούν τις τάσεις της αγοράς. Στην περίοδο αυτή της κρίσης, η εξωστρέφεια αποτελεί τρόπο διεξόδου και εκδηλώσεις όπως το φόρουμ τροφίμων εξυπηρετούν το συγκεκριμένο στόχο» σημείωσε στο Capital.gr η Μιχαέλα Μπαλή, Εκπρόσωπος για την Ελλάδα & την Κύπρο του Γερμανικού Οργανισμού Προώθησης Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (GTAI).
Οι εταιρείες
Η λίστα των εταιρειών που έδωσαν το «παρών» αποτελείται από τις:
-Globus SB-Warenhaus Holding GmbH&Co (αλυσίδα σουπερμάρκετ)
-Eurogroup (θυγατρική της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Rewe)
-Wick food (διαθέτει ποιοτικό ελαιόλαδο και ελιές)
– Wine & Nature, Ralph Urban (εταιρεία παραγωγής ελληνικού κρασιού)
– Ernst Schulze Fleischerei & Feinkost GmbH (εταιρεία διανομής τροφίμων και παρασκευασμένων γευμάτων)
– Gutesvonkreta (εταιρεία παραγωγής ελαιολάδου, μελιού και μπαλσάμικου)
– Henry Lamotte Food GmbH (προμηθεύτρια κατεψυγμένων φρούτων, λαχανικών και ψαριών)
Κατά το συνέδριο παρουσίασαν τη δραστηριότητά τους και οι ελληνικές εταιρείες Κωνσταντόπουλος Α.Ε. που παράγει ελαιόλαδο, η Ζεύς Ακτινίδια, η EURICOM – European Rice Company που παράγει ρύζι και ο συνεταιρισμός κρόκος Κοζάνης.