Εργατικό δυστύχημα σημειώθηκε τελικά στον ΗΣΑΠ, έπειτα από βλάβη που σημειώθηκε σε μηχάνημα που χρησιμοποιούσε αυστριακό συνεργείο για εξειδικευμένες εργασίες λείανσης των γραμμών, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν τρεις εργαζόμενοι, δύο Ελληνες κι ένας Αυστριακός μέλη του συνεργείου, οι διακομίστηκαν στο “Γεννηματά”, όπου τελικά ο ένας από του Ελληνες κατέληξε.
Το δυστύχημα, σημειώθηκε στις 04.40 τα ξημερώματα στον σταθμό του ΗΣΑΠ στον Αγ. Νικόλαο, όταν το μηχάνημα λείανσης των γραμμών αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα του.
Στο μηχάνημα επέβαιναν πέντε εργάτες, οι οποίοι αναγκάστηκαν να πηδήξουν στις γραμμές καθώς ήταν σε τροχιά σύγκρουσης με διερχόμενο συρμό. Μάλιστα ο συρμός τοποθετήθηκε επίτηδες στο σημείο για να ανακοπεί η ταχύτητα που είχε αναπτύξει το μηχάνημα.
Αποτέλεσμα της σύγκρουσης ήταν ο τραυματισμός τριών εργαζομένων – δύο Ελλήνων και ενός Αυστριακού, οι οποίοι αρχικά μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο «Γεννηματάς».
Ο ένας από τους τραυματίες, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ, κατέληξε.
Σύμφωνα με όσα είπε στο Πρώτο Πρόγραμμα, ο Νίκος Χαιρέτας διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ, το δυστύχημα συνέβη στη γραμμή 1 όταν ειδική μηχανή λείανσης που είχε ξεκινήσει από την Κηφισιά παρουσίασε βλάβη στα φρένα με αποτέλεσμα να αρχίσει να κινείται ανεξέλεγκτα προτού τελικά συγκρουστεί με άλλο τρένο, στο ύψος του σταθμού του Αγίου Νικολάου, το οποίο είχε τοποθετήσει εκεί η αρμόδια υπηρεσία της ΣΤΑΣΥ προκειμένου να σταματήσει την πορεία της.
Για δύσκολη μέρα για τους εργαζόμενους στη ΣΤΑΣΥ έκανε λόγο ο εκπρόσωπός τους Στράτος Ρεβύθης. Όπως είπε η ειδική λοκομοτίβα λείανσης έφθασε να τρέχει ανεξέλεγκτα στην κατηφόρα με 50 χλμ την ώρα. “Θα έφθανε στο Φάληρο αν δεν γινόταν η σύγκρουση” είπε. Όπως είπε την ώρα της πρόσκρουσης επέβαιναν συνολικά πέντε εργαζόμενοι, από τους οποίους οι τρεις πήδηξαν αλλά ο άτυχος εργοδηγός τεχνίτης, ο οποίος βρήκε τραγικό θάνατο, και ο συνοδηγός του ο Ολλανδός, δεν πρόλαβαν.
«Ο συρμός λείανσης δεν ήταν της ΣΤΑΣΥ ήταν εργολάβου το οποίο δεν ξέρουμε τι προδιαγραφές και πιστοποιήσεις είχε. Είναι νέοι συνεργάτες, δεν είναι οι παλιοί με τους οποίους συνεργαζόμασταν. Οι συρμοί της ΣΤΑΣΥ έχουν σύστημα που φρενάρει αυτόματα μόλις παρουσιαστεί βλάβη. Πρέπει να το δούμε σοβαρά το θέμα. Ένας άνθρωπος σκοτώθηκε και αρκετοί κινδύνευσαν», είπε.
in.gr