Βράβευση για τους μαθητές της ομάδας Υδρορομποτικής του 7ου ΓΕΛ Τρικάλων

Βράβευση για τους μαθητές της ομάδας Υδρορομποτικής του 7ου ΓΕΛ Τρικάλων

Με περισσή χαρά οι μαθητές της ομάδας Υδρορομποτικής του 7ου ΓΕΛ Τρικάλων επέδειξαν και βραβεύτηκαν – το βράδυ της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2015 το δημιούργημά τους. Στην ειδυλλιακή τοποθεσία του μικρού θεάτρου στις όχθες του Ληθαίου, πίσω από το Τζαμί, και λίγο πριν ξεκινήσει η συναυλία της Δημοτικής Χορωδίας Τρικάλων και του τμήματος μπουζουκιού του Δημοτικού Ωδείου Τρικάλων (στο πλαίσιο της Εβδομάδας Τέχνης «ΤρίκαλART»), η επιστήμη θριάμβευσε.
Διότι οι μαθητές και οι μαθήτριες – με τη συνδρομή και καθοδήγηση των εκπαιδευτικών της ομάδας, των κ.κ. Τσιλίκη και Σπάχου – κατασκεύασαν το υδρο-ρομπότ. Το μηχάνημα που βυθίζεται στα νερά του Ληθαίου και καταμετρά τα όσα «βλέπει», τα όσα υπάρχουν, την άσχημη ή την καλή εικόνα των ποταμών, ερευνά την κοίτη του ποταμού και καταγράφει τη θερμοκρασία και τη φωτεινότητα του νερού.
Το σημείωσε και ο Δήμαρχος Τρικκαίων κ. Δημήτρης Παπαστεργίου στον χαιρετισμό του, για τα οφέλη αυτής της κατασκευής, που δείχνει, συν τοις άλλοις, και τις δυνατότητες της εκπαίδευσης.
Αλλά κυρίως η κατασκευή δείχνει και την ουσία της ίδιας της εκπαίδευσης, που μπορεί να δημιουργήσει πυρήνες ενασχόλησης με την επιστήμη – με κάθε έκφανσή της – από τη μαθητική ηλικία.
Αυτό ο υδρορομπότ παρουσιάστηκε στους τρικαλινούς που κατέκλυσαν το θεατράκι. Παρουσιάστηκε ο όλος σχεδιασμός, η διαδικασία κατασκευής, τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι μαθητές, ο τρόπος επίλυσής τους, η πορεία μέχρι την τελική φάση. Μια φάση που χειροκροτήθηκε, καθώς όταν το ρομποτάκι έπεσε στον Ληθαίο και άρχισε να καταγράφει εικόνες, οι γονείς, οι συμμαθητές, οι φίλοι των μαθητών της ομάδας, αισθάνθηκαν τη χαρά της δημιουργίας. Την οποία οι ίδιοι οι έφηβοι συμμερίζονταν στη συνέχεια με άλλα παιδιά, μικρότερης ηλικίας, επιδεικνύοντάς τους τις δυνατότητες του συγκεκριμένου ρομπότ.
Στα Τρίκαλα, την πρώτη ψηφιακή πόλη της Ελλάδας, η τεχνολογία συνεχίζει να βρίσκει πρόσφορο έδαφος. Η βράβευση των μαθητών από την Αντιδήμαρχο Παιδείας, Νεολαίας, Αθλητισμού και Πολιτισμού του Δήμου Τρικκαίων, κ. Βασιλένα Μητσιάδη, ήταν απλώς η αναγνώριση των δυνατοτήτων που ανοίγονται, εάν η πρωτοβουλία συνδυαστεί με το μεράκι και τις γνώσεις. Όπως, δηλαδή, συνέβη, με τους μαθητές της συγκεκριμένης ομάδας, οι οποίοι «κέρδισαν» ένα tablet για το σχολείο τους, δωρεά της αντιδημάρχου. Κυρίως, όμως, κέρδισαν τα οφέλη της συμμετοχής σε μια ομάδα με τόσο πρωτότυπη, όσο και χρήσιμη ιδέα.
Οι μαθητές που συμμετείχαν στο πρόγραμμα και  βραβεύτηκαν ήταν οι εξής:

Ελένη Κλιάφα

Ελένη-Μαρία Μπαντόλα

Ουρανία Μπέλσι

Αχιλλέας Αλέκος

Γιώργος Αλέκος

Κων/νος Βράντζας

Βασίλης Γκατζής

Θανάσης Γούσιος

Σωτήρης Καλαντζής

Παναγιώτης  Καρατζάς

Ραφαήλ-Ανδρέας Μουτογιώργος
Από το γραφείο Τύπου

 

 

ΛΕΖΑΝΤΕΣ

 

YDRO: Η πιο νέοι τρικαλινοί εκπαιδεύονται από τους έφηβους στη χρήση – κίνηση του ρομπότ

YDRO1: Παρακολουθώντας σε πραγματικό χρόνο τα ευρήματα του υδρορομπότ

YDRO2: Το φως στο κέντρο της εικόνας, είναι το ρομπότ ποου καταγράφει τον βυθό

YDRO3: Ελεγχος στη μονάδα επεξεργασίας

YDRO4: Ο βυθός του Ληθαίου με τα «μάτια» του υδρορομπότ

YDRO6: Η αντιδήμαρχος Τρικκαίων κ. Βασιλένα Μητσιάδη βραβεύει τους μαθητές της Ομάδας

YDRO7: Ο Δήμαρχος Τρικκαίων κ. Δημήτρης Παπαστεργίου αναφέρεται στα θετικά της επιστήμης και στης συγκεκριμένης προσπάθειας

YDRO8: Η μαθήτρια Ελένη Κλιάφα παρουσιάζει το βίντεο με τις διαδικασίες κατασκευής του ρομπότ, το οποίο βρίσκεται δίπλα της, έτοιμο να βυθιστεί στον Ληθαίο

YDRO9: Η μαθήτρια Ελένη Κλιάφα παρουσιάζει το βίντεο με τις διαδικασίες κατασκευής του ρομπότ, το οποίο βρίσκεται δίπλα της

YDRO10:

YDRO11: Από το βίντεο παρουσίασης

YDRO12: Ο Ληθαίος «περιμένει»

YDRO13: Τα μέλη της Ομάδας Ρομποτικής

Σχόλια

σχόλια