Νίκος Λέγκας για Ε65 : Το δούλεμα της αρκούδας

Νίκος Λέγκας για Ε65 : Το δούλεμα της αρκούδας

Με έκπληξη διαπίστωσα ότι στην Περιφέρεια Θεσσαλίας και μάλιστα από τις 5 Ιανουαρίου, έχει κατατεθεί από το αρμόδιο Υπουργείο, η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων της νέας χάραξης του βόρειου τμήματος του Ε65, που ξεκινά από το Μουργκάνι και καταλήγει στο Κηπουργειό Γρεβενών, επιβαρύνοντας έτσι την διαδρομή από Τρίκαλα προς Μέτσοβο (και κατ’ επέκταση προς Γιάννενα και Ηγουμενίτσα) κατά 30 km.

Έκπληξη γιατί, τόσο ο αρμόδιος υπουργός, όσο και ο γραμματέας υποδομών, πολύ πρόσφατα (ο τελευταίος μάλιστα παρουσία των φορέων από τα Τρίκαλα), είχαν δεσμευτεί ότι δεν θα υπήρχαν τετελεσμένα και ότι η τελική χάραξη, πριν γίνει η οποιαδήποτε περιβαλλοντική μελέτη, θα προκρίνονταν μετά από συγκριτική αξιολόγηση όλων των πιθανών λύσεων .

Έκπληξη γιατί, όπως ομολογείται και στο κείμενο της νέας μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων που κατατέθηκε, το τμήμα αυτό είχε εγκεκριμένη χάραξη αλλά και εγκεκριμένη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων, και μάλιστα με την βούλα του Συμβουλίου Επικρατείας, μετά την απόρριψη της προκλητικής προσφυγής ….του ιππικού ομίλου Δεσκάτης!!

Έκπληξη τέλος για τη «θεσσαλική σιωπή» που επικρατεί σε ένα τέτοιο μείζον θέμα, και τη χειμέρια νάρκη των θεσσαλικών φορέων, τρεις ημέρες μόλις πριν την ολοκλήρωση της προβλεπόμενης από τον νόμο διαβούλευσης.

Δυστυχώς, συνεχίζεται το δούλεμα της αρκούδας από όλους εκείνους που δεν διστάζουν να χρησιμοποιούν τα συμπαθή τετράποδα κατά το δοκούν, για να επιβάλουν τις χαράξεις που αποφασίζονται στα ελικόπτερα των παραχωρησιούχων, όπως τις θέλουν και όπως τους βολεύουν.

Προσωπικά ένα μπορώ να κάνω.. Να παραιτηθώ και από πολίτης. Και αυτό ειλικρινά δεν ξέρω με ποιον τρόπο μπορεί να γίνει.

Σχόλια

σχόλια