Το φετινό μεγάλο στοίχημα του Μύλου των Ξωτικών

Το φετινό μεγάλο στοίχημα του Μύλου των Ξωτικών

Το κύριο στοιχείο που κυριαρχούσε χθες βράδυ στα πρόσωπα των μετρημένων στα δάχτυλα των δύο χεριών, συμμετεχόντων στη σύσκεψη για τον Μύλο των Ξωτικών, ήταν η αμφιβολία για την επιτυχία του εγχειρήματος τη φετινή χρονιά.

Λίγο η αστοχία στην επιλογή των διοργανωτών όσων αφορά το ποιος τελικά θα σηκώσει το όλο εγχείρημα στις πλάτες (δήμος ή ιδιώτες), λίγο η καθυστέρηση, αλλά και η έλλειψη των χρημάτων, αναγκάζουν τους πάντες να τρέξουν, με αμφίβολο βέβαια το αποτέλεσμα.

Βέβαια θα πρέπει να ομολογήσουμε πως το ενδιαφέρον του δήμου στράφηκε σε δύο ουσιαστικούς άξονες που ήταν ζητούμενο τα περασμένα χρόνια και για τα οποία υπήρξαν αρκετές ενστάσεις, όπως η προώθηση των τοπικών προϊόντων και η διασπορά των εκδηλώσεων σε όλη την πόλη, ώστε ο Μύλος των Ξωτικών να γίνει κτήμα όλων. Αν σε αυτά τα δύο προστεθεί και το ζήτημα της διαφάνειας των οικονομικών, όπου κάποιοι αλώνιζαν εκεί μέσα, θα έχουμε τουλάχιστον ποιοτικό αποτέλεσμα.

Σύμφωνα με δελτίου τύπου του δήμου: Κώδικας Δεοντολογίας και προώθηση των τοπικών προϊόντων, είναι οι δύο βασικοί στόχοι του Δήμου Τρικκαίων για τη φετινή, πέμπτη κατά σειρά, διοργάνωση του Μύλου των Ξωτικών. Η γιορτή των Χριστουγέννων στα Τρίκαλα εισέρχεται σε μια νέα φάση, καθώς ο Δήμος Τρικκαίων, σε ειδική συνάντηση που οργάνωσε το βράδυ της Τρίτης, με προσκεκλημένους τους εκπροσώπους των φορέων, συλλόγων και επαγγελματιών επισιτισμού και τουρισμού, αναλαμβάνει νέα πρωτοβουλία. Αυτή σχετίζεται με τη σύνταξη ενός Κώδικα Δεοντολογίας, ο οποίος θα απευθύνεται στους επαγγελματίες και ταυτοχρόνως, θα προωθεί την παραγωγική ταυτότητα του νομού.
Έτσι, όπως ανέφερε εισαγωγικά ο Δήμαρχος Τρικκαίων κ. Δημήτρης Παπαστεργίου, σημασία έχει η ενίσχυση της προσπάθειας για μια διοργάνωση ουσίας και αξίας για τους επισκέπτες, με τους τρικαλινούς να είναι ο κινητήριος μοχλός της διοργάνωσης.
Για τον λόγο αυτό, ο φετινός Μύλος των Ξωτικών αποκτά πρόσθετο τρικαλινό «χρώμα», με μία προϋπόθεση και μια ανάγκη.
Η προϋπόθεση, ανέφερε ο κ. Παπαστεργίου, είναι η ενίσχυση της τοπικής αγοράς, μέσω της προσπάθειας προώθησης τοπικών προϊόντων στη διοργάνωση.
Η δε ανάγκη που προκύπτει, είναι η διατήρηση της πολύ καλής εικόνας της πόλης. Αυτό επιτυγχάνεται με την εφαρμογή και φέτος, κανόνων καλής συμπεριφοράς και εξυπηρέτησης από τους καταστηματάρχες, σε επίπεδο υγιεινής, ευγένειας, τιμολογιακής πολιτικής.
Αυτούς τους 7 συγκεκριμένους άξονες, ως προσχέδιο, παρουσίασε στους παριστάμενους εκπροσώπων συλλόγων και φορέων, ο αντιδήμαρχος κ. Χρυσόστομος Κυρίτσης. Βασικός στόχος, όπως σημείωσε, η συμμετοχή της πόλης σε αυτή τη μεγάλη γιορτή, σε συνδυασμό με την προώθηση των τοπικών προϊόντων.
Στο σημείο αυτό, ο πρόεδρος της e-trikala, ως διοργανώτριας εταιρείας, κ. Χριστόφορος Ρόμπος, τόνισε ότι σημασία έχει η ενίσχυση του γιορτινού κλίματος με δράσεις και ενέργειες που θα «απλώνουν» το κλίμα γιορτής στην πόλη, και όχι μόνο στο πάρκο Ματσόπουλου. Έτσι, παρουσίασε το σχεδιάγραμμα των βασικών δράσεων και χωροθέτησης για τον φετινό Μύλο, επισημαίνοντας ότι και το 2015, θα υπάρξει μια πραγματικά όμορφη εικόνα στα Τρίκαλα των μαγικών Χριστουγέννων. Ζήτησε, δε, τη βοήθεια των επαγγελματιών, προκειμένου να υπάρξει πολλαπλή προσπάθεια βελτίωσης σε κάθε τομέα. Όμως, δήλωσε απογοητευμένος από τη μικρή ανταπόκριση στο κάλεσμα του Δήμου. Όπως τόνισε, κάθε χρόνο στις συναντήσεις αυτές εμφανίζονται οι ίδιοι, ενώ σημασία έχει να αγκαλιάσουν όλοι το εγχείρημα, προκειμένου η αμφίδρομη σχέση επιτυχίας και συμμετοχής, να έχει αποτέλεσμα.
Στη συνέχεια, οι παριστάμενοι εκπρόσωποι φορέων και επαγγελματίες αναφέρθηκαν σε πτυχές των παρεμβάσεων και δράσεων που πρέπει να γίνουν, σε μια πολύ ουσιαστική συζήτηση. Ο κ. Ρόμπος τόνισε ότι πλέον, οι πρόεδροι των φορέων και συλλόγων προσωπικώς, θα είναι οι ιμάντες μεταφοράς του Κώδικα Δεοντολογίας στα μέλη τους, ώστε εγκαίρως και με ουσιαστική ενημέρωση, άπαντες να λάβουν γνώση των σημείων που προβλέπει. Κυρίαρχο ζήτημα, εξάλλου, είναι η ενίσχυση του τρόπου με τον οποίο, τα μαγικά Χριστούγεννα στα Τρίκαλα, θα είναι και φέτος τα καλύτερα και τα πιο φιλόξενα για τους εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες.

Σχόλια

σχόλια