Σνακ για μικρούς ταξιδιώτες

Σνακ για μικρούς ταξιδιώτες

 Καλοκαίρι πλέον και οι περισσότεροι θα ετοιμάσουμε τη βαλίτσα μας για κάποια μικρή ή μεγαλύτερη απόδραση. Και αφού έχουμε ετοιμάσει όλα τα απαραίτητα και μη,σίγουρα θα περάσει από το μυαλό μας και το φαγητό στο ταξίδι…πόσο μάλιστα, αν έχουμε μαζί μαςκαι μικρούς ταξιδιώτες!

Τα τυποποιημένα σνακς, όπως πατατάκια, αλμυρά κράκερς ήκρουσάν, αναμφισβήτητά, είναι δελεαστικά για τα παιδιά.  Ωστόσο,  θα αυξήσουν την όρεξή και τη δίψα τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και θα μειώσουν τα επίπεδα ενέργειάς τους, με αποτέλεσμα να φτάσουν στον προορισμό εξαντλημένα και κουρασμένα.

Τί θα λέγατε να δοκιμάσετε περισσότεροθρεπτικές επιλογές;Θα βοηθήσουν όλη την οικογένεια να διατηρήσει ενέργεια στο φουλ, υψηλό αίσθημα κορεσμού,  χωρίς φουσκώματα και πολλές επισκέψεις στην τουαλέτα!Το μόνο που χρειάζεστε είναι μερικά σκεύη για πικνίκ ή ταπεράκια, ένα μικρό ψυγείο με παγοκύστες ή κάποια ισοθερμική τσάντα για τρόφιμα και φυσικά…τη φαντασία σας!

Συνθέστε ένα υγιεινό σνακ, επιλέγονταςτρόφιμα από 3 ομάδες τροφίμων:

  • Ψωμί/ δημητριακά
  • Φρούτα/λαχανικά
  • Γαλακτοκομικά/κρέας/αυγό/ξηρούς καρπούς

10 + 1 προτάσεις για θρεπτικά, εύκολα, προσιτάοικονομικά και λαχταριστά σνακ:

  1. Σάντουιτς με ψωμάκι ολικής άλεσης, τυρί χαμηλών λιπαρών, γαλοπούλα ή χοιρινή ωμοπλάτη & ροδέλες λαχανικών
  2. Βrios με ροδέλες βραστού αυγού, μαρουλόφυλλα καισωςγιαουρτιού &μουστάρδας
  3. Sticks λαχανικών με γιαουρτάκι &πολύσπορα κριτσίνια
  4. Μπαγκέτα ολικής άλεσης με κομμάτια κοτόπουλου, τυρί χαμηλών λιπαρών, ροδέλες λαχανικών&μουστάρδα
  5. Σπιτικά τυροπιτάκια ή σπανακοπιτάκια& φρούτο εποχής
  6. Αύγοφετεςμε ψωμί ολικής άλεσης (σε αντικολλητικό τηγάνι) & φρούτο εποχής
  7. Γλυκό τοστάκιμε ψωμί ολικής άλεσης, μέλι, ταχίνι ή μαργαρίνη & ροδέλες μπανάνας
  8. Μπάρα δημητριακώνμεαποξηραμένα φρούτα εποχής& γιαουρτάκι
  9. Σακουλάκι ενέργειας με αποξηραμένα φρούτα&ανάλατους ξηρούς καρπούς(αποφύγετε σε μικρά παιδιά, λόγω κινδύνου πνιγμού) σε συνδυασμό με σπιτικάποπκορν(με λίγο αλάτι)
  10. Μπισκότα βρώμηςμε γιαουρτάκι &σταφίδες ή cranberries

+ 1. Trailmixμε δημητριακά ολικής άλεσης, ανάλατους ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα

Καλή όρεξη και καλό σας ταξίδι! 

Αναδημοσίευση: trikalakids.gr

 

Γλυκερία Παπαγιαννοπούλου, Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου,  Msc Αθλητικής Διατροφής

Σχόλια

σχόλια