Συνέλευση πραγματοποίησαν οι Τρικαλινοί αυτοκινητιστές για το ασφαλιστικό

Συνέλευση πραγματοποίησαν οι Τρικαλινοί αυτοκινητιστές για το ασφαλιστικό

autokinitistes_trikalonΤο φορολογικό, το ασφαλιστικό, τα αλλοδαπά αυτοκίνητα και ο έλεγχος της μεταφοράς είναι ορισμένα από τα θέματα που βρέθηκαν στο επίκεντρο της  γενικής συνέλευσης του κλάδου των εθνικών και διεθνών μεταφορών, αλλά και των νομαρχιακών ταξί φορτηγών αυτοκινήτων Δ.Χ.

Η συνέλευση έγινε στην αίθουσα του τοπικού Επιμελητηρίου, με τους Τρικαλινούς αυτοκινητιστές να εκφράζουν την αγανάκτηση τους για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και οξύνονται συνεχώς, υπογραμμίζοντας ότι είναι αποφασισμένοι να προχωρήσουν σε δυναμικές κινητοποιήσεις, όταν και εάν κατατεθεί το ασφαλιστικό νομοσχέδιο.

«Επειδή, εδώ και τρεις μήνες το ζήτημα του ασφαλιστικού και φορολογικού μεταφέρεται όλο και προς τα πίσω, ο κλάδος έχει αποφασίσει ότι λίγο πριν κατατεθεί για προχωρήσουμε σε κινητοποιήσεις» τόνισε, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Φορτηγών Αυτοκινήτων Δ.Χ. Θεσσαλιας, Εύβοιας και Στ. Ελλάδας κ. Βασίλης Τζομοράγκας.

Κατά τον κ. Τζιμοράγκα τα θέματα που απασχολούν αυτή τη στιγμή τον κλάδο είναι το φορολογικό, το ασφαλιστικό, τα αλλοδαπά αυτοκίνητα και ο έλεγχος της μεταφοράς.

«Δεν εννοούμε τη διενέργεια ελέγχων για τις τροχαίες παραβάσεις, αλλά τον έλεγχο που πρέπει να διενεργείται για τα χαρτιά που έχουν οι μεταφορείς», τόνισε ο κ. Τζιμοράγκας.

Οι αυτοκινητιστές διεκδικούν την απόσυρση του σχεδίου του ασφαλιστικού νόμου που εξοντώνει τον κλάδο, εξωθώντας τους αυτοκινητιστές, είτε στη φοροδιαφυγή, είτε στην φυγή στα γειτονικά κράτη, φορολογικό – ανταγωνισμός από γείτονες χώρες, χαμηλού φορολογικού κόστους – εταιρείες ΙΜΕ), την ενεργοποίηση των μικτών κλιμακίων, τον καθορισμό του ελάχιστου κόστους μεταφοράς, την αναθεώρηση των αδειών τρίτων χωρών (μείωση αδειών ΕΔΥΜ – μείωση διμερών αδειών Τουρκίας και Αλβανίας, κατάργηση τριγωνικών αδειών) και την εφαρμογή της ευρωπαϊκής νομοθεσίας για την εκ των υστέρων τοποθέτηση συστήματος ABS.

Επίσης, ζητούν να δοθούν κίνητρα οργάνωσης τόσο στους ήδη υφιστάμενους μεταφορείς όσο και σε όσους θα επιλέξουν στο μέλλον να ασκήσουν το συγκεκριμένο επάγγελμα και τα κίνητρα πρέπει να είναι φορολογικά, ασφαλιστικά, εργασιακά αντίστοιχα των γειτονικών χωρών για να αντέξουν οι Έλληνες μεταφορείς τον αθέμιτο ανταγωνισμό που δέχονται από τις μεταφορικές εταιρίες ελληνικών συμφερόντων που έχουν εγκατασταθεί στις χώρες αυτές, κυρίως στη Βουλγαρία.

 

Σχόλια

σχόλια