Η ΠΕΔ Θεσσαλίας διοργανώνει συνέδριο για την Κλιματική Αλλαγή

Η ΠΕΔ Θεσσαλίας διοργανώνει συνέδριο για την Κλιματική Αλλαγή

Η ΠΕΔ Θεσσαλίας διοργανώνει συνέδριο με θέμα: «ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ: Η Αυτοδιοίκηση και η Θεσσαλία μπροστά στην παγκόσμια πρόκληση» στην Καρδίτσα στις 9 και 10 Ιουνίου 2017.
Συνδιοργανωτές είναι το ΤΕΕ – Περιφερειακό Τμήμα Κεντρικής & Δυτικής Θεσσαλίας, το ΤΕΕ Περιφερειακό Τμήμα Μαγνησίας, το ΓΕΩΤΕΕ Κεντρικής Ελλάδος και η ΕΘΕΜ (Εταιρεία Θεσσαλικών Μελετών). Επίσης, το συνέδριο θα βρίσκεται υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας, του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στο Thessalikon Grand, στο 3ο Χλμ. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ – ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ.

Στόχοι
Η ανάδειξη του φαινομένου της κλιματικής αλλαγής, η προβολή-σχολιασμός των συμπερασμάτων του Παρισιού, η ανάδειξη της Θεσσαλικής πραγματικότητας, οι επιπτώσεις και οι προτάσεις αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής.

Θεματικοί άξονες
Γενικά θέματα– Κλιματική Αλλαγή
Αστικό περιβάλλον
Γεωργία
Υδατικοί πόροι
Ενέργεια
Μεταφορές
Τιμητική Επιτροπή (Τ.Ε.)

Πρόεδρος
Γεώργιος Κωτσός, Πρόεδρος της ΠΕΔ Θεσσαλίας

Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφαρσάλων Τιμόθεος
Σπίρτζης Χρήστος, Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών
Φάμελλος Σωκράτης, Αναπληρωτής Υπουργός Περιβάλλοντος Και Ενέργειας
Κόκκαλης Βασίλης, Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Και Τροφίμων
Αγοραστός Κώστας, Πρόεδρος της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας (ΕΝΠΕ)
Πατούλης Γεώργιος, Πρόεδρος ΚΕΔΕ, Δήμαρχος Αμαρουσίου
Πετράκος Γεώργιος, Πρύτανης του Παν/ου Θεσσαλίας
Γούλας Παναγιώτης, Πρόεδρος ΤΕΙ Θεσσαλίας
Νικόλαος Παπαγεωργίου, Πρόεδρος ΤΕΕ/ΤΚΔΘ
Νάνσυ Καπούλα, Πρόεδρος, ΤΕΕ/ΤΜαγνησίας
Κωνσταντίνος Καλόγηρος, Πρόεδρος ΓΕΩΤΕΕ Κεντρ. Ελλάδας
Ιωάννης Καλλές, Πρόεδρος ΕΘΕΜ
Βασίλειος Τσιώνας, τ. Πρόεδρος ΤΕΕ/ΤΚΔΘ
Οργανωτική Επιστημονική Επιτροπή (Ο.Ε.Ε.)

Πρόεδρος
Διαμάντος Κωνσταντίνος,
πρ. Πρόεδρος ΤΕΕ/ΤΚΔΘ & μέλος ΔΣ ΠΕΔΘ

ΕπιστημονικήΕπιτροπή

Ζερεφός Χρήστος, Κέντρο Έρευνας Φυσικής της Ατμόσφαιρας και Κλιματολογίας της Ακαδημίας Αθηνών
Αργυρόπουλος Ζήσης, Xημικός/μελετητής έργων περιβάλλοντος
Ψύχας Κυριάκος, Τμηματάρχης τμήματος Κλιματικής Αλλαγής ΥΠΕΚΑ
Θεοχάρη Χριστίνα, Περιβαλλοντολόγος Μηχανικός/EKA
Σφουγγάρης Αθανάσιος, Αναπληρωτής Πρύτανης Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Προσωπικού – Πανεπ. Θεσσαλίας
Ανδρεαδάκης Ανδρέας, Καθηγητής ΕΜΠ Σχολή Πολιτικών Μηχανικών
Λουκάς Aθανάσιος, Kοσμήτορας Πολυτεχνικής Σχολής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Παπαχατζής Αλέξανδρος, Καθηγητής, Αναπληρωτής Πρόεδρος Συμβουλίου ΤΕΙ/Θεσσαλίας
Βογιατζή – Καμβούκου Ελένη, Καθηγήτρια, Πρόεδρος τμήματος Τεχνολόγων Γεωπόνων ΤΕΙ/Θεσσαλίας
Καλογήρου Νίκος, Καθηγητής ΑΠΘ Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
Κουρέτας Δημήτριος, Καθηγητής Τμήμα Βιοχημείας- Βιοτεχνολογίας, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Καραμάνος Ανδρέας, Καθηγητής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Γέμτος Φάνης, Ομότιμος Καθηγητής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Σκάγιαννης Παντελής, Καθηγητής, Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης – Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Κοσμόπουλος Παναγιώτης, Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Μηχανικών
Περιβάλλοντος στο Δ.Π.Θ.
Μαργαρίτα Καραβασίλη, Αρχιτέκτων d.p.l.g. Ανωτάτης Εθνικής Σχολής Καλών Τεχνών Παρισίων
Λασπίδου Χρυσή, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια τμήματος Πολιτικών Μηχανικών, Παν/ο Θεσσαλίας
Ευθύμιος Ζέρβας, Αναπληρωτής Καθηγητής στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Τσικνάκου Γιούλα, Δ/ντρια ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή
Όλγα Χριστοπούλου, Καθηγήτρια, Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Βασίλειος Γκουράβας, DrΦυσικής Αγωγής
Λία Γκουντρουμπή, Υπεύθυνη Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Δ. Λαρισαίων

Οργανωτική Επιτροπή

Τσούμας Δημήτριος ΠΕΔ Θεσσαλίας
Μπίτης Αθανάσιος ΠΕΔ Θεσσαλίας
Κουλώτσιος Κωνσταντίνος ΤΕΕ Κ&Δ Θεσσαλίας
Πολυμενίδης Ιωάννης ΤΕΕ Μαγνησίας
Σωτήρης Βαλκανιώτης ΓΕΩΤΕΕ
Μπρουζιώτης Θεόφιλος Δήμος Καρδίτσας – ΑΝΚΑ
Φιλίππου-Τσιώνα Καλλιόπη ΠΕΔ Θεσσαλίας
Πολυμέρου – Καμηλάκη Αικατερίνη ΕΘΕΜ
Ζησούλη Μαρία ΕΘΕΜ

Παράλληλες Εκδηλώσεις
Η ΠΕΔ Θεσσαλίας σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης και τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, Καρδίτσας, Τρικάλων και Βόλου διοργανώνει Μαθητικό Διαγωνισμό Φωτογραφίας και Ζωγραφικής για τους μαθητές των Δημοτικών, Γυμνασίων, των Γενικών Λυκείων και των ΕΠΑΛ της Περιφέρειας Θεσσαλίας.
Α. Διαγωνισμός ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ που θα αφορά ΜΟΝΟ Γυμνάσια. Γεν. Λύκεια και ΕΠΑΛ (Θεσσαλίας)
Οι συμμετέχοντες καλούνται να φωτογραφίσουν θέματα από τη φύση, όπως αυτή μεταμορφώνεται και αλλάζει ή οτιδήποτε μπορεί να αποτυπώσει το θέμα της κλιματικής αλλαγής κατά την εκτίμησή τους.
Κάθε διαγωνιζόμενος μπορεί να υποβάλλει μία φωτογραφία ηλεκτρονικά με μέγεθος τουλάχιστον 2mb στην διεύθυνση info@pedthessalias4clima.gr
Θα δοθούν τρία βραβεία (φωτογραφικές μηχανές), καθώς και οι τρείς επόμενοι θα λάβουν επαίνους και εκτυπωμένη σε καμβά την φωτογραφία τους.
Καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή των έργων ορίζεται η 20η Μαΐου 2017.

Β. Διαγωνισμός ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ που θα αφορά ΜΟΝΟ Μαθητές Δημοτικού της Περιφέρειας Θεσσαλίας
Οι συμμετέχοντες καλούνται να ζωγραφίσουν έργο με θέμα “ Η ΦΥΣΗ”
Κάθε διαγωνιζόμενος μπορεί να υποβάλλει μόνο μια ζωγραφιά ταχυδρομικά στην διεύθυνση ΠΕΔ Θεσσαλίας Πανός 14 -Λάρισα Τ.Κ. 41222 ή στις κατά τόπους διευθύνσεις της ΠΕΔ .
Το μέγεθος του χαρτιού μπορεί να είναι έως Α3. Τα υλικά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν είναι : μαρκαδόροι, μολύβια, τέμπερες, ξυλομπογιές, ακουαρέλα.
Τα έργα των μαθητών θα αξιολογηθούν από επιτροπή, και θα βραβευθούν τα 5 καλύτερα. Οι πέντε πρώτοι θα κερδίσουν Tablet και οι επόμενοι πέντε θα λάβουν επαίνους καθώς και εκτυπωμένη σε καμβά την ζωγραφιά τους.
Καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή των έργων ορίζεται η 20η Μαΐου 2017.

Γ. Έκθεση πινάκων του Γαλλικού Ινστιτούτου με θέμα «Παρατηρώντας το κλίμα από το παράθυρό μας»
Έκθεση πινάκων σε συνεργασία με την Γαλλική Πρεσβεία και το Γαλλικό Ινστιτούτο. Η έκθεση αυτή θέλει να κάνει τους θεατές να προσεγγίσουν τα ανησυχητικά παγκόσμια φαινόμενα που συνταράσσουν πλέον τον πλανήτη. Κάθε εικόνα διηγείται μια ιστορία και τα κείμενα δίνουν την επιστημονική μετάφραση. Προκειμένου ο καθένας να μπορεί να παρατηρεί από το παράθυρό του τις κλιματικές διαταραχές που συμβαίνουν. Και να αισθάνεται ότι τον αφορά.

Σχόλια

σχόλια