Η Κομισιόν βγάζει κίτρινη κάρτα για τον…τυφλό Ε-65!

Η Κομισιόν βγάζει κίτρινη κάρτα για τον…τυφλό Ε-65!

Γιατί καθυστερούν τα εγκαίνια του πεδινού τμήματος

Η μη ύπαρξη μελετών τόσο για το νότιο τμήμα του Ε-65 (Ξυνιάδα- Σκάρφεια) όσο και για το Βόρειο Τρίκαλα -σύνδεση με Εγνατία, είναι ο λόγος που η Κομισιόν βάζει εμπόδια στην ολοκλήρωση και τα εγκαίνια του πεδινού τμήματος από Ξυνιάδα μέχρι Τρίκαλα….

Το έργο επρόκειτο να εγκαινιαστεί την περασμένη άνοιξη, μαζί με τις σήραγγες στα Τέμπη, από τον πρωθυπουργό, αλλά η Ε.Ε. και ορθώς έθεσε ζήτημα σκοπιμότητας ενός έργου τυφλού που δεν συνδέεται με τους δύο κύριους άξονες της χώρας, τον ΠΑΘΕ και την Εγνατία.

Βεβαια όσο καθυστρεί η ολοκλήρωση του Ε-65, κερδισμένη βγαίνει η Ιόνια οδός και η κοινοπραξία που έχει αναλάβει την εκμετάλλευσή της μετά την κατασκευή και κυρίως η γέφυρα Ρίου- Αντίριου, καθώς όλη η Δυτική Ελλάδα και κυρίως η Ήπειρος και τα Γιάννινα οδηγείται στην Αθήνα μέσω της συγκεκριμένης όδευσης.

Αντίθετα αν είχε ολοκληρωθεί η σύνδεση του Ε-65με την Εγνατία τότε όλη η κίνηση από Γιάννινα και Κέρκυρα προς Αθήνα θα γινόταν μέσω αυτού του αυτοκινητόδρομου, αφού και πιο σύντομη θα ήταν η διαδρομή και πιο οικονομική λόγω του υψηλού τιμήματος των διοδίων στη γέφυρα που την εκμεταλλεύεται Γαλλικών συμφερόντων κοινοπραξία…

Σχόλια

σχόλια