Δείτε τις τροφές που σταματούν την λιγούρα αλλά και αδυνατίζουν

Δείτε τις τροφές που σταματούν την λιγούρα αλλά και αδυνατίζουν

Έχετε μονίμως ένα ενοχλητικό αίσθημα πείνας; Μήπως καταναλώνετε τροφές πλούσιες σε ζάχαρη ή λιπαρά που ικανοποιούν μεν την όρεξη, αλλά αυξάνουν τις λιγούρες;
Δείτε λοιπόν τις «μαγικές» τροφές που θα σας χορτάσουν, θα σας γεμίσουν με θρεπτικά συστατικά, θα ικανοποιήσουν στο έπακρον την πείνα σας και το καλύτερο θα σας αδυνατίσουν.
√ Τα ακτινίδια συνιστώνται σε άτομα που πάσχουν από δυσκοιλιότητα. Πέρα από αυτό όμως, οι φυτικές ίνες που περιέχουν αυξάνουν το αίσθημα κορεσμού και βοηθούν στην πρόσληψη λιγότερων θερμίδων.
√ Τα δημητριακά ολικής άλεσης είναι καλή πηγή διαλυτών φυτικών ινών, που ικανοποιούν για πολλές ώρες την πείνα.
√ Οι ανάλατοι ξηροί καρποί έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες, ελέγχουν τα επίπεδα σακχάρου και ικανοποιούν όρεξη και πείνα.
√ Η μαύρη σοκολάτα μας γλυκαίνει, μας δίνει ενέργεια και μας χορταίνει για πολλή ώρα.
√ Τα όσπρια είναι εξαιρετική πηγή φυτικών ινών, βελτιώνουν τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος και μας κρατούν για ώρα χορτάτους.
πηγή: iPaideia.gr
9 συμβουλές για τη βραδινή λιγούρα
Μπορεί όλη την ημέρα να προσέχεις τη διατροφή σου, και να τρέφεσαι σωστά, ακόμη και να κάνεις τη γυμναστική σου όπως πρέπει. Στο τέλος της ημέρας όμως, πηγαίνοντας σπίτι και χαλαρώνοντας έρχεται μια στιγμή που είναι ικανή να γκρεμίσει όλη σου την προσπάθεια! Αυτή της βραδινής λιγούρας! Οι πιο ακατάλληλες τροφές κάνουν… πάρτι στο μυαλό σου, και είναι πολύ εύκολο να υποκύψεις στον πειρασμό, με αποτελέσματα καταστροφικά, όχι τόσο για το σώμα σου, όσο περισσότερο για την ψυχολογία σου. Μάθε λοιπόν κάποιες συμβουλές για να καταπολεμήσεις τις δύσκολες αυτές ώρες της βραδινής λιγούρας, και να μην ανησυχήσεις ξανά!
1. Να τρως μικρά και τακτικά γεύματα
Αυτή η συμβουλή δεν είναι μόνο για να καταπολεμήσεις τη βραδινή λιγούρα, αλλά θα σε βοηθήσει να υιοθετήσεις κάποιες υγιεινές συνήθειες, που μακροπρόθεσμα θα βελτιώσουν την εικόνα αλλά και την υγεία σου. Μοίρασε τα γεύματα σου, και τρώγε όλη τη διάρκεια της ημέρας μικρά και τακτικά γεύματα. Για να μην ξεχνιέσαι θέσε στόχους π.χ. με την ώρα, ας πούμε να τρως κάθε τρεις με τέσσερις ώρες. Σύντομα θα σου γίνει συνήθεια και δε θα πεινάσεις ποτέ ξανά, ενώ οι βραδινές λιγούρες θα εξαφανιστούν, αφού το στομάχι σου θα είναι χορτασμένο!
2. Δώσε βάση στο απογευματινό
Πέρα από την πολύ μεγάλη σημασία που έχει το πρωινό γεύμα για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού σου, αλλά και για τη μείωση ή διατήρηση του βάρους σου, δεν πρέπει να ξεχνάς τη σημασία που έχει το απογευματινό γεύμα. Μιας και είναι το γεύμα πριν το βραδινό, είναι προτιμότερο να φας εκείνη την ώρα αυτό που έχεις λιγουρευτεί, αφού ο οργανισμός σου κάνει ακόμα καύσεις, παρά να το αφήσεις, μιας και θα είναι πιο εύκολο να υποκύψεις το βράδυ!
3. Μη στερείσαι τίποτα
Ξέρεις πολύ καλά ότι η στέρηση έχει καταστροφικά αποτελέσματα, όχι τόσο στο σώμα σου, όσο στη ψυχολογία σου. Με το να στερείσαι υποβάλεις τον εαυτό σου σε μια διαδικασία που δε χρειάζεται. Μην ξεχνάς πως όλες οι τροφές είναι απαραίτητες για τον οργανισμό σου, και πως όταν τρως όλα όσα θέλεις δε θα έχεις κάποιον περιορισμό, οπότε δε θα σου λείψει τίποτα για να το λιγουρευτείς! Απλώς θα πρέπει να το φας την κατάλληλη ώρα! Εάν για παράδειγμα θες να φας ένα γλυκό, προτίμησε να το φας το απόγευμα, ή μια μέρα που έχεις πιο υγιεινό μεσημεριανό. Έτσι και θα ικανοποιήσεις τη λιγούρα σου, και το βράδυ θα μπορέσεις να κοιμηθείς χωρίς τύψεις! Φυσικά θα πρέπει να προσέξεις και την ποσότητα. Εάν για παράδειγμα έχεις μια μεγάλη σοκολάτα, είναι προτιμότερο να τη σπάσεις σε τρία μέρη, και να την καταναλώσεις σε τρεις διαφορετικές μέρες, παρά να τη φας όλη σε μια μέρα!
4. Κάνε γυμναστική το πρωί
Τα οφέλη της πρωινής γυμναστικής είναι πολλά, αφού ξυπνούν τον οργανισμό σου, και τον έχουν σε εγρήγορση. Πέρα όμως από αυτό, η πρωινή γυμναστική θα σε βοηθήσει να καταπολεμήσεις τις βραδινές λιγούρες. Πολλές φορές όταν γυρνάς από το γυμναστήριο, ή από μια έντονη προπόνηση, νιώθεις κουρασμένη και έχεις περισσότερη ανάγκη να φας. Επίσης το γεγονός ότι έκαψες πολλές θερμίδες σε κάνει πιο ελαστική, και έτσι μπορεί να καταναλώσεις εν τέλει περισσότερες θερμίδες. Για να αποφύγεις αυτήν την παγίδα, είναι προτιμότερο να επιλέγεις να κάνεις γυμναστική τις πρωινές ώρες. Έτσι θα καταπολεμήσεις την πείνα με το μεσημεριανό που θα έτρωγες ούτως ή άλλως, και το βράδυ θα επιλέξεις μια πιο υγιεινή επιλογή, χωρίς να πέσεις σε παγίδες.
5. Μάθε πότε πεινάς
Πολλές φορές το σώμα σου μπερδεύεται, και στέλνει λάθος μηνύματα. Μάθε να το διαβάζεις σωστά, και να βλέπεις τα σημάδια. Η δίψα πολλές φορές εκφράζεται με τη μορφή δίψας. Έτσι πριν φας, σιγουρέψου πως δε διψάς! Ένα μεγάλο ποτήρι νερό πριν το βραδινό θα σου δώσει την απάντηση!
6. Πιες νερό
Φυσικά δεν είναι ανάγκη να πιεις νερό μόνο για να διαπιστώσεις εάν πεινάς ή διψάς. Πριν φας το βραδινό σου γεύμα, πιες ένα ποτήρι νερό. Έτσι θα φας λιγότερο, αφού το στομάχι σου θα έχει γεμίσει με το νερό, και θα αποφύγεις πολλές περιττές θερμίδες.
7. Πρόσθεσε πρωτεΐνη
Η άπαχη πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για τον οργανισμό σου, καθώς όχι μόνο θα σε χορτάσει, αλλά θα σε βοηθήσει αρκετά στη μείωση ή διατήρηση του βάρους σου. Ειδικά για το βράδυ, αποτελεί μια ιδανική επιλογή, σε συνδυασμό με λίγη σαλάτα, θα βοηθήσει το μεταβολισμό σου, και θα σε χορτάσει. Τόνος σε νερό, βραστό κοτόπουλο ή αυγό είναι κάποιες από τις άπειρες επιλογές που μπορείς να επιλέξεις. Εάν πάλι θέλεις κάτι πιο γλυκό, το γιαούρτι είναι μια εξαιρετική επιλογή σε συνδυασμό με μέλι ή φρούτα.
8. Πιες ένα ρόφημα
Μια πολύ καλή συμβουλή για να καταπολεμήσεις τις βραδινές λιγούρες είναι να καθιερώσεις σαν συνήθεια να πίνεις κάποιο ρόφημα. Αρχικά, το σώμα σου θα συνηθίσει σε αυτήν την καθημερινή συνήθεια κάτι που θα σε βοηθήσει να μη νιώθεις την ανάγκη να φας κάτι. Επίσης κάποια ροφήματα όπως η λουΐζα και η μέντα βοηθούν πολύ στην ενίσχυση του μεταβολισμού, καθώς και στο αδυνάτισμα, αφού έχουν διουρητική δράση. Τέλος, θα σε βοηθήσουν και στο να έχεις έναν καλύτερο ύπνο, αφού είναι χαλαρωτικά. Υπάρχουν πολλά ροφήματα και τσάγια, ή και συνδυασμοί ροφημάτων, για να επιλέξεις αυτό που σου αρέσει περισσότερο.
9. Κλείσε την τηλεόραση
Η τηλεόραση τη νύχτα είναι και αυτή υπεύθυνη για τις βραδινές λιγούρες που σε πιάνουν. Βλέποντας για πολύ ώρα ένα πρόγραμμα, μπορεί να σου δημιουργήσει την ανάγκη να φας κάτι, για να απασχολήσεις τα χέρια σου. Πρέπει να μάθεις πότε όντως θέλεις να φας κάτι και πότε όχι. Επίσης η παρακολούθηση ταινιών είναι πολλές φορές συνυφασμένη με την κατανάλωση διάφορων σνακ, όπως ποπ κορν και πατατάκια, και ο εγκέφαλος σου στέλνει μηνύματα που μπορεί να σε μπερδέψουν και να σε αποπροσανατολίσουν. Εάν όντως θέλεις να φας κάτι, επέλεξε μια πιο υγιεινή επιλογή. Μπορείς για παράδειγμα να φτιάξεις μια φρουτοσαλάτα και να κόψεις τα φρούτα σε πολύ μικρά κομματάκια, για να τα τρως περισσότερη ώρα καθώς βλέπεις την ταινία. Για μια πιο αλμυρή επιλογή μπορείς να κόψεις διάφορα λαχανικά σε μορφή στικ, όπως καρότα και αγγούρι, και να φτιάξεις μια ελαφριά σος με γιαούρτι και μαγιονέζα. Εάν επιλέξεις τραγανά λαχανικά θα έχεις την ψευδαίσθηση πως τρως πατατάκια! Σίγουρα όμως αποτελούν μια πολύ πιο υγιεινή επιλογή που δε θα σε φορτώσει με περιττές θερμίδες και θα σε βοηθήσει να καταπολεμήσεις τις βραδινές σου λιγούρες.

Σχόλια

σχόλια