Ποιο είναι το 8χρονο μοντέλο των Τρικάλων; Φωτό και βίντεο

Ποιο είναι το 8χρονο μοντέλο των Τρικάλων; Φωτό και βίντεο

Του Χρήστου Κοντού

Μόλις 8χρονών είναι το μοντέλο από κωμόπολη των Τρικάλων που ζει στη Γερμανία και υπό την επίβλεψη βέβαια των γονιών της, υπέγραψε συμβόλαιο με μεγάλο πρακτορείο μοντέλων της Γερμανίας… Οι φωτογραφίες της κάνουν τον γύρο αρκετών Τρικαλινών σάιτ… ανοίγοντας (κατά την ταπεινή μας άποψη) τις ορέξεις σε κάθε διεστραμμένο.

Η πρώτη της δουλειά πέρα από την φωτογράφηση για την ιστοσελίδα της εταιρίας μοντέλων που βρίσκεται στην Γερμανία ήταν για τον γνωστό επί χρόνια γερμανικό κατάλογο Otto στον οποίο διαφημίζει έπιπλα παιδικού δωματίου ενώ η επόμενη δουλειά που αναμένεται να ξεκινήσει είναι για το μεγάλο κατάστημα επωνύμων ρούχων το Breuninger

Το να ασχολούνται μικρά παιδιά στο χώρο της μόδας και του μόντελινγκ δεν είναι πρωτοφανές, κάτι που θα έπρεπε να μας απασχολεί και να μας εκπλήσσει δυσάρεστα. Διότι μπαίνοντας από τόσο μικρή ηλικία σε έναν τόσο σκληρό και απαιτητικό χώρο τα κάνει να χάνουν ένα από τα βασικότερα κομμάτια της ζωής τους, την παιδική ηλικία. Τους στερεί την αθωότητα και την ανεμελιά που τα χαρακτηρίζει σε τόσο τρυφερή ηλικία και τα αναγκάζει να βιώνουν διαφορετικούς ρυθμούς, εκείνους των ενηλίκων, σε πρώιμο στάδιο.

Μάλιστα σερφάροντας στο διαδίκτυο για το συγκεκριμένο θέμα των παιδιών – μοντέλων, μείναμε έκπληκτοι με το πόσα πολλά είναι τα πρακτορεία μοντέλων και με τον τρόπο… αλίευσις των μικρών αυτών μοντέλων.

Πέρυσι η Βρετανική Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων απαγόρευσε την καμπάνια της Prada, όπου μάλιστα πρωταγωνιστούσε η ενήλικη Βρετανίδα ηθοποιός Μία Γκοθ

Όπως υποστηρίζει η βρετανική Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων, στη διαφήμιση το μοντέλο που πρωταγωνιστεί αν και ενήλικο, παρουσιάζεται ότι έχει μικρότερη ηλικία.

Έτσι, η διαφήμιση απαγορεύτηκε με την αιτιολογία ότι «μετατρέπει τα  παιδιά σε αντικείμενα σεξουαλικού πόθου».

Επίσης μια διαφήμιση της εταιρείας Huggies Jeans για πάνες με πρωταγωνιστές μικρά παιδιά – αγόρια και κορίτσια – ξεσήκωσε το Ισραήλ.

Στο βίντεο πρωταγωνιστούν νήπια που φορούν τις πάνες που διαφημίζουν, αλλά και άλλα αξεσουάρ, όπως ψάθινα καπέλα και γυαλιά ηλίου και τα παιδιά παίρνουν πόζες μπροστά στην κάμερα που άνετα θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ότι εμπεριέχουν σεξουαλικά υπονοούμενα ή τουλάχιστον δεν είναι στάσεις που θα έπαιρνε ένα παιδί στη φυσιολογική του ζωή.

Οι περιπτώσεις είναι πάμπολλες αλλά δυστυχώς η… ευαίσθητη Ε.Ε. ακόμη και για τον αέρα που αναπνέουμε, δεν κινήθηκε προς αυτή την κατεύθυνση.

Φυσικά ο τίτλος του κειμένου και οι φωτογραφία είναι περιπαιχτικά, αφού ως σάιτ τασσόμαστε υπέρ της απαγόρευσης της συμμετοχής παιδιών σε διαφημίσεις, στόχος των οποίων εξάλλου είναι μόνο και μόνο ο καταναλωτισμός… και στην τελική, ας αγοράσουμε τα προϊόντα χωρίς να βλέπουμε τα παιδιά να τα διαφημίζουν.

Σχόλια

σχόλια