Τι ζητούν από εταιρείες εργαζόμενοι με προσόντα

Τι ζητούν από εταιρείες εργαζόμενοι με προσόντα

Η παγκόσμια έρευνα της ManpowerGroup, η οποία διεξήχθη σε 14.000 υποψηφίους, καταδεικνύει ότι υπάρχει αλλαγή στις ισορροπίες, μεταφέροντας τη δύναμη από τον εργοδότη στον υποψήφιο – σήμερα οι υποψήφιοι έχουν περισσότερες πληροφορίες από ποτέ για την εταιρεία και τη θέση εργασίας, ουσιαστικά από τα πρώτα στάδια της διαδικασίας εύρεσης εργασίας. Η ManpowerGroup προτείνει στις επιχειρήσεις μία σειρά από στρατηγικές και τακτικές για την προσέλκυση ταλέντων υψηλών επιδόσεων. Τα ζητήματα που θεωρούν οι υποψήφιοι πιο σημαντικά πριν από το στάδιο λήψης αποφάσεων για την εργασία και για τα οποία αναζητούν και βρίσκουν είναι τα εξής:

• Η αμοιβή και ο τύπος εργασίας αποτελούν τους πιο σημαντικούς παράγοντες επιρροής για τους υποψηφίους σε παγκόσμιο επίπεδο.

• Αμέσως επόμενοι σημαντικοί παράγοντες είναι: η ευκαιρία για ανέλιξη, οι παροχές και η ευελιξία προγράμματος. Ο τελευταίος παράγοντας αποτελεί ζητούμενο για τον υποψήφιο, καθώς υποστηρίζει τον συνδυασμό προσωπικής και επαγγελματικής ζωής. Ειδικότερα, στο ενδεχόμενο μετακίνησης, ο υποψήφιος δίνει διπλάσια βαρύτητα στην αύξηση της αμοιβής του σε σχέση με τον τύπο εργασίας.

«Χαρακτηριστικό γνώρισμα της σύγχρονης πραγματικότητας είναι η διάχυση ενός τεράστιου όγκου πληροφοριών σε μια ολοένα αυξανόμενη δεξαμενή πληροφόρησης. Μέσα σε αυτό το πολυδιάστατο πεδίο αμφίδρομης σχέσης μεταξύ εταιρειών και επαγγελματιών, το χτίσιμο της ορθής εικόνας και των δύο πλευρών σμιλεύει το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα. Ως εκ τούτου, η συνεχής και ορθή ανατροφοδότηση και αναβάθμιση της διάδρασης μεταξύ εταιρειών και επαγγελματιών κατέχει ύψιστη σημασία, απαιτεί συγκεκριμένες δεξιότητες και χρήζει εστιασμένων εταιρικών και ατομικών δράσεων» σημειώνει η Φανή Κλειδά, διευθύνουσα σύμβουλος της ManpowerGroup.

Πηγή: kathimerini.gr

Σχόλια

σχόλια