Αυξήθηκαν κατά 50% οι συναλλαγές με κάρτα τον Ιανουάριο

Αυξήθηκαν κατά 50% οι συναλλαγές με κάρτα τον Ιανουάριο

Αύξηση κατά 50% εμφανίζουν οι συναλλαγές μέσω κάρτας τον Ιανουάριο, τον πρώτο μήνα του έτους που τέθηκε σε ισχύ ο νόμος για το χτίσιμο του αφορολόγητου μέσω ηλεκτρονικών συναλλαγών. Η διείσδυση του «πλαστικού χρήματος» στις καθημερινές συναλλαγές αναμένεται να συνεχιστεί με υψηλό ρυθμό το 2017, ενισχύοντας τις πληρωμές μέσω κάρτας που έχουν οδηγήσει σε αύξηση κατά 136% του τζίρου που γίνεται μέσω POS την τελευταία διετία. Αντίστοιχα, σημαντική αύξηση εμφανίζουν και τα εγκατεστημένα τερματικά, που υπολογίζεται ότι έφτασαν τις 320.000 πανελλαδικά με προοπτική να ξεπεράσουν τις 400.000 το 2017.

Στην ευρεία εξάπλωση της χρήσης καρτών στην Ελλάδα, την πρώτη θέση κατέχουν οι χρεωστικές κάρτες, αποτελώντας το 81% του συνολικού αριθμού ενεργών καρτών σε κυκλοφορία (11,8 εκατ.), με το 1,3 εκατ. εξ αυτών να έχουν εκδοθεί μέσα στον τελευταίο χρόνο (2015-2016). Στοιχεία έρευνας που πραγματοποίησε η Focus Bari για λογαριασμό της Mastercard, δείχνουν ότι οι χρεωστικές κάρτες κερδίζουν και ποιοτικά τις προτιμήσεις των καταναλωτών, με υψηλά επίπεδα ικανοποίησης και πρόθεσης για χρήση στο μέλλον. Σύμφωνα με την περιφερειακή διευθύντρια της MasterCard κ. Ασπα Παλημέρη, ένα επιπλέον χαρακτηριστικό του νέου περιβάλλοντος που διαμορφώνεται στην αγορά πληρωμών στη χώρα είναι ότι οι Ελληνες επιλέγουν την τεχνολογία ανέπαφων πληρωμών για τις αγορές τους.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι ο συνολικός αριθμός καρτών Mastercard ανέπαφης τεχνολογίας έφτασε τα 4,3 εκατομμύρια το 2016 και οι ανέπαφες συναλλαγές σημείωσαν το 2016 αύξηση κατά 1.345% σε σύγκριση με το 2015. Η τάση αυτή ενισχύεται περαιτέρω από τον αριθμό των POS ανέπαφων πληρωμών, ο οποίος έφτασε τις 220.000 συνολικά τερματικά την προηγούμενη χρονιά. Η υψηλότερη διείσδυση των ανέπαφων συναλλαγών καταγράφεται στα καταστήματα παιχνιδιών και ειδών hobby (63%), στα φαρμακεία (34%), στα βενζινάδικα (25%), στα καταστήματα τροφίμων και super markets (20%), καθώς και στα καταστήματα ειδών ένδυσης (18%).

Η Mastercard παρουσίασε τον Ιούνιο του 2016 και στην Ελλάδα το Masterpass, μία υπηρεσία που ενσωματώνει τις πλέον ανεπτυγμένες μεθόδους πληρωμών και ασφάλειας. Το Masterpass είναι μία παγκόσμια, διακαναλική, ψηφιακή υπηρεσία πληρωμών για πιστωτικά ιδρύματα, εμπόρους και καταναλωτές, η οποία προσφέρει γρήγορη, ομαλή, συνεπή εμπειρία στην ολοκλήρωση της παραγγελίας, σε οποιαδήποτε συνδεδεμένη συσκευή. Το Masterpass είναι πλέον διαθέσιμο σε 6.300 online εμπόρους σε όλη Ελλάδα, προσφέροντας γρήγορες και ασφαλείς ψηφιακές αγοραστικές εμπειρίες στους καταναλωτές, ενώ διατίθεται και σε 100.000 εμπόρους ανά την Ευρώπη. Επιπλέον, το πρώτο ολοκληρωμένο ψηφιακό πορτοφόλι που βασίζεται στην υπηρεσία Masterpass, είναι ήδη διαθέσιμο στην Ελλάδα από το 2016, σε desktop και mobile app εκδόσεις, μέσω του «my Alpha wallet» της Alpha Bank.

Πηγή: kathimerini.gr

Σχόλια

σχόλια