Από δίσκους μέχρι αλυσοπρίονα αγοράζουν οι Ελληνες μέσω eBay

Από δίσκους μέχρι αλυσοπρίονα αγοράζουν οι Ελληνες μέσω eBay

Δίσκοι, γραμματόσημα, αλλά και… αλυσοπρίονα είναι μεταξύ των πιο δημοφιλών προϊόντων που αγοράζουν οι Ελληνες μέσω του eBay. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι Ελληνες κατά την περίοδο 1/1 έως 31/8/2018 αγόραζαν μέσω της πλατφόρμας κάθε 15 λεπτά της ώρας έναν δίσκο (ή κασέτα κ.λπ.) μουσικής, ή ένα γραμματόσημο και κάθε 30 λεπτά μια ηλεκτρονική συσκευή. Η αμέσως επόμενη επιλογή ήταν τα αλυσοπρίονα, όπου οι Ελληνες κάθε 50 λεπτά αγόραζαν και ένα προϊόν. Με βάση με τα στοιχεία που έδωσε η eBay, πέμπτο σε δημοφιλία προϊόν είναι τα αυτοκόλλητα και οι χαλκομανίες (ένα κάθε 50 λεπτά) και ακολουθούν τα προϊόντα συσκευασίας φαγητού (ένα κάθε 60 λεπτά).

Σύμφωνα με την eBay, η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα βρίσκεται σε άνθηση. Οπως αναφέρει, περίπου 3,5 εκατομμύρια Ελληνες αγοράζουν προϊόντα ή/και υπηρεσίες στο Διαδίκτυο, με τη συνολική αξία τους να διαμορφώνεται στα 4,5 έως 5 δισ. ευρώ. Επίσης, σημειώνει ότι το 31% των Ελλήνων καταναλωτών το 2017 πραγματοποίησε μία από τις δύο αγορές του μέσω Διαδικτύου.

Στην eBay, σύμφωνα με την εταιρεία, το 2017 πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα πάνω από 570.000 νέες καταχωρίσεις, ενώ εμπιστεύθηκαν τη συγκεκριμένη πλατφόρμα για τις αγορές τους πάνω από 350.000 ενεργοί χρήστες και πάνω από 12.000 ενεργοί χρήστες για τις πωλήσεις τους.

«Είναι γεγονός ότι τα τελευταία 10 χρόνια παρατηρήθηκε μια διαρθρωτική μετατόπιση στο λιανικό εμπόριο από τους παραδοσιακούς λιανοπωλητές προς τις online αγορές και τις τεχνολογικές πλατφόρμες», παραδέχεται ο Ιλια Κρέτοφ, γενικός διευθυντής του eBay για Ρωσία και αναπτυσσόμενη Ευρώπη. «Γι’ αυτό», προσθέτει, «και το ηλεκτρονικό εμπόριο παρουσιάζει αύξηση κατά περίπου 15 έως 20%, ανάλογα με την αγορά και τις κατηγορίες, γεγονός το οποίο αναδεικνύει τη μεγάλη ευκαιρία που υπάρχει στον τομέα αυτό». Σύμφωνα με τον κ. Κρέτοφ, το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου κρύβει πολλές προκλήσεις, όπως είναι αυτή της «μαζικής εξατομίκευσης», αλλά και το αποκαλούμενο «διανεμημένο εμπόριο». Το ηλεκτρονικό εμπόριο, προσθέτει ο κ. Κρέτοφ, «πρέπει να είναι παντού, εκεί όπου βρίσκονται οι αγοραστές, είτε είναι στα social media, είτε σε sites ειδήσεων, είτε σε παιχνίδια».

Πηγή: kathimerini.gr

Σχόλια

σχόλια